1. Chciałbym zamówić garnitur, jak mam się przygotować do zamówienia?

Podczas spotkania zapytam czy garnitur ma być noszony do biura, na nieformalne spotkania z przyjaciółmi, czy może na ślub. W zależności od potrzeb zaproponuję tkaninę, styl i rozwiązania techniczne (np. brak podszewki, dodatkowe wewnętrzne kieszenie itp.). 

2. Czy muszę szczegółowo określić np. szerokość klap marynarki czy nogawek spodni?

Absolutnie nie. Nie przygotowuję ani nie oczekuję sztywnej specyfikacji zawierającej dane techniczne. Zapytam o upodobania i preferowany styl, ale oczekuję tylko określenia kierunku, a sam zajmę się detalami.

3. Niepokoi mnie to co widzę na przymiarce, czy mam o tym mówić?

Koniecznie! Uważam, że krawiectwo miarowe opiera się na dobrych relacjach i komunikacji. W czasie przymiarek odpowiadam na wszelkie, nawet najbardziej nietypowe, pytania i wątpliwości. Długość marynarki, szerokość klap, linię przodu i położenie kozerki (miejsca łączenia kołnierza z klapami) ustalimy na pierwszej przymiarce. Na drugiej będziemy mogli zmienić szerokość ramion, dopasowanie w talii i na biodrach, szerokość i długość rękawów.

4. Czy muszę płacić z góry?

Nie. Przy składaniu zamówienia określę cenę (zależną od wyboru tkaniny) zamawianego ubrania. Poproszę o wpłatę zaliczki. O resztę płatności proszę przy odbiorze. Przyjmuję płatności kartą.

5. Nie mam czasu przyjechać do Wejherowa. Czy dojeżdża pan do klientów?

Regularnie odwiedzam klientów w Warszawie. Przy większych zamówieniach mogę dojechać do innych miast.

6. Ile trwa realizacja zamówienia?

Przy zamówieniach składanych w pracowni, przeciętnie 8 tygodni. W przypadku dojazdów do klienta, czas może być dłuższy. Jestem elastyczny. Jeżeli konieczne jest wykonanie zamówienia w krótszym czasie, często jest to możliwe.

7. Mam swój materiał, czy szyje pan z tkanin powierzonych?

Tak, chociaż zastrzegam, że nie z każdych. Jeżeli tkanina dostarczona przez klienta nie nadaje się do szycia oczekiwanego przez niego ubrania, powiem o tym na spotkaniu.